تبسم تبسم ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

تبسم دختر نازم

تولد 1سالگی دخترم

1391/6/12 15:09
نویسنده : مامان
1,131 بازدید
اشتراک گذاری

Birthday Scraps

سلام به فرشته کوچولوم تبسم عزیزم تولدت مبارک

عزیز مامان دیروز تولد ١سالگیت بود همه رو واسه تولدت دعوت کردم فقط مامانی وبابایی تو جشن ١

سالگیت نبودن ولی کادوی شما رو گذاشته بودن آخه اونا زابل بودن خونه خاله ملیحه جون ولی حسابی

خوش گذشت جا شون واقعا خالی بود نفس مامان شما هم از اول جشن فقط در حال رقصیدن با اتنا واسناو

آرنیکا دختر عمه اتنابودین .و حسابی ذوق زده از دیدن بچه ها

عزیز مامان از همین جا از عزیز جونت بخاطر زحمت کشیدن تو مراسم جشن تولد شما تشکر میکنم

واز خدا براشون آرزوی سلامتی میکنم.

hoeraani.gif

 

نایت اسکین
کیک تولد 1 ساگی گلم
نایت اسکین
عشقم تولدت مبارک
دایی مصطفی وتبسم.آرنیکا.آتنا.هستی.آسنا
چه کیک خوشمزه ای کیک تولد
 
 
تبسم در حال فوت کردن شمه تولد
 
 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_
عزیز من گل من تولدت مبارک
 
کادو های تولد تبسم
این سه چرخه از طرف منو باباعلی جون9.gif
 
ازطرف منو باباعلی جون
3.gif
این تاب قشنگ از طرف بابایی و مامانی
 
3.gif
این عروسک قشنگ از طرف عسل جون
 
3.gifاین لباسای قشنگ از طرف خاله صدیقه
3.gifاین سرافون زیبا از طرف دایی مصطفی وخانومش
 
3.gifاین سرافون زیبا از طرف دایی مرتضی وخانومش
 
3.gifوهدایای نقدی
کادوی تولد شما
عزیز جون شما 50هزار تومان
علی آقا وعمه عاطفه جون 30هزار تومان
خاله هما 10هزار تومان
منصوره خانم 10هزار تومان
خاله زینب 15هزار تومان
منصوره دختر عمه من 20هزار تومان
پسر خاله زینب 10هزار تومان
خاله ملیحه جون 30 هزار تومان
 
3.gif
 
وسیله پذیرایی مراسم تولد شما سالاد الویه همراه با نوشابه وکیک تولد ومیوه بود
 
 از همه دوستان بخاطر حضور در مراسم تولد دخترم تبسم تشکر می کنم
پسندها (2)

نظرات (4)

اتناواسنا
15 شهریور 91 18:06
سلام تبسم جون دختر دایی گلم تولدت مبارک
مامان سونیا
21 آبان 91 15:13
چه دختر نازی داری تولدش مبارک
مامان آرمیتا
21 آبان 91 15:16
تولد دختر خو شکلت مبارک خانمیچشم حسودش کور بشه
مامان کوثری
6 دی 91 8:29
سلام روز و شبتون خوشX اگر دنبال یه تم خوب واسه تولد یا جشن دندونی و یا ... واسه نی نی نازتون میگردین و یا میخواین واسه نوروز یه تقویم زیبا و شیک با عکس نی نی تون داشته باشین یه سری به ما بزنید منتظر حضور گرمتون هستیم : http://niniparti.niniweblog.com/